ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=section&id=29&Itemid=116 Sat, 27 Apr 2024 14:27:32 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management el-gr ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2020-2021 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1702%3A--2020-2021&catid=87%3A2012-12-19-12-36-02&Itemid=116 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1702%3A--2020-2021&catid=87%3A2012-12-19-12-36-02&Itemid=116 Δείτε στο συνημμένο έγγραφο.

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Παπαδόπουλος Γιώργος) Λειτουργία Mon, 19 Apr 2021 12:24:41 +0000
Ιστότοπος 6ου Γενικού Λυκείου Καβάλας http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1488:-6-&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=267 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1488:-6-&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=267

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Sat, 13 Dec 2014 07:31:18 +0000
Οδηγίες και Ύλη μαθημάτων http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=545:2012-03-11-07-25-09&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=185 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=545:2012-03-11-07-25-09&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=185 {AF}

Οδηγίες & εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν τα μαθήματα και τη λειτουργία του Ενιαίου Λυκείου.

Επιλέξτε από τα επισυναπτόμενα.

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Sun, 11 Mar 2012 07:20:58 +0000
Φοίτηση και απουσίες http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=743:2013-01-14-09-32-47&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=230 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=743:2013-01-14-09-32-47&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=230 {AF}Π.Δ. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄


Άρθρο 35

Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθητών

1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής, με βάση το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ετήσια προφορική επίδοση σε όλα τα μαθήματα.

2. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση στην περίπτωση κατά την οποία:

α) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή, που σημειώθηκε κατά το λήγον διδακτικό έτος, δεν υπερβαίνει τις πενήντα (50), ανεξάρτητα από τους λόγους πραγματοποίησής τους.

β) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται, «σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 485/83 (ΦΕΚ184 Α΄)».

Κατ` εξαίρεση, ο Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε Σχολείου με ειδική πράξη του χαρακτηρίζει ως επαρκή τη φοίτηση μαθητή που σημείωσε από εκατόν δέκα πέντε έως εκατόν εξήντα τέσσερις (115164) απουσίες, υπό την προϋπόθεση ότι όλες οι απουσίες πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες και οφείλονται σε ασθένεια, που βεβαιώνεται σύμφωνα με τα παραπάνω, και η επίδοσή του κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική. Ως ιδιαίτερα ικανοποιητική κρίνεται στην προκειμένη περίπτωση η επίδοση του μαθητή, όταν ο γενικός μέσος όρος της προφορικής βαθμολογίας (Γ.Μ.Ο.), όπως προκύπτει από το άθροισμα των Μ.Ο. των δύο τετραμηνιαίων βαθμών στο Λύκειο, διαιρούμενο με τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων, είναι τουλάχιστον δεκαπέντε (15) πλήρες και η διαγωγή του κοσμιωτάτη.

γ) Συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρονται στην παρ. 6 εδ. δ του άρθρου 1 του Π.Δ. 294/1980.

3. Οι μαθητές, των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής, προσέρχονται κανονικά στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.

4. Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή που σημείωσε πάνω από πενήντα (50) απουσίες και δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις που προαναφέρθηκαν.

5. Οι μαθητές, των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής, είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση στην ίδια τάξη.

6. Για τους μαθητές, που φοιτούν στα Εσπερινά και Μουσικά Λύκεια, τα αριθμητικά όρια των εκατόν δεκατεσσάρων (114) και εκατόν εξηντατεσσάρων (164) απουσιών για το χαρακτηρισμό της φοίτησης προσαυξάνονται κατά δεκα έξι (16).

7. Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών τμήματος ή τάξεως, αφού ενημερώσει το Διευθυντή του σχολείου ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη εικοσιτέσσερις (24) απουσίες, δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον κηδεμόνα με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από την 1η έως την 5η κάθε μήνα για τις απουσίες του μήνα που προηγήθηκε.



Π.Δ. 485/1983 ΦΕΚ 184


Άρθρο 3

Το άρθρο 25 του Π.Δ. 104/79 ( ΦΕΚ 23 τ. Α΄7.2.1979) και το άρθρο 28 του Π.Δ. 294/79 (ΦΕΚ 87 τ. α΄28.4.1979) αντικαθίστανται ως εξής:

Ενημέρωση γονέων  Δικαιολόγηση απουσιών.

1. Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του. Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών τμήματος ή τάξεως, αφού ενημερώσει τον Δ/ντή του Σχολείου, ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη τριάντα (30) (Σημείωση : με το Π.Δ. 60/2006 άρθρο 35 παρ 7 ο αριθμός των απουσιών για ενημέρωση είναι είκοσι τέσσερις (24)) απουσίες δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον κηδεμόνα με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από 1 έως 5 κάθε μήνα που προηγήθηκε και από 15 έως 20 Μάη για το πρώτο 15/θήμερο του ίδιου μήνα. Με την παραπάνω επιστολή ο κηδεμόνας ενημερώνεται και για κάθε άλλο θέμα που αφορά τη σχολική κατάσταση του μαθητή.

2. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή οφείλει να προσέρχεται το πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα κατά τις ώρες λειτουργίας του Σχολείου για να ενημερώνεται υπεύθυνα για τη φοίτηση του μαθητή λαμβάνοντας σχετικό ενυπόγραφο σημείωμα του υπεύθυνου καθηγητή. Η επιστολή της παρ. 1 αποστέλλεται στον κηδεμόνα ανεξάρτητα από την προσέλευσή του ή όχι στο Σχολείου και είναι ανεξάρτητη από το ενυπόγραφο σημείωμα.

3. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από το Σχολείο περισσότερο από δύο μέρες, είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το βραδύτερο μέχρι και τη δεκάτη μέρα από την επιστροφή του μαθητή στο Σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή σχολιατρικής υπηρεσίας ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Μετά την ανωτέρω προθεσμία κανένα δικαιολογητικό υποβαλλόμενο εκπρόθεσμα δε γίνεται δεκτό. Κάθε βεβαίωση υποβάλλεται με αίτηση και καταχωρίζεται στο πρωτόκολλο απαραιτήτως. Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο (2) ημερών, λόγω ασθενείας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί και ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα που προσκομίζεται από τον ίδιο αποκλειστικά δέκα μέρες το πολύ μετά την επάνοδο του μαθητή στο Σχολείο. Με τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει τις απουσίες το πολύ δέκα ημερών (10) αθροιστικά για όλο το έτος.

4. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δε δεσμεύουν το Σύλλογο, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας του μαθητή.

5. Σε καμιά περίπτωση δε θεωρούνται δικαιολογημένες απουσίες μαθητών: α) Όταν πραγματοποιούνται χωρίς άδεια του Δ/ντή του Σχολείου σε ώρες του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του Σχολείου, μεμονωμένες ή συνεχείς. Για την πρώτη και την τελευταία διδακτική ώρα του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του Σχολείου είναι δυνατόν, κατά την κρίση του Συλλόγου, να δικαιολογηθούν απουσίες οφειλόμενες σε εξαιρετικά σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους, που αναφέρονται σε ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες καιρικές, συγκοινωνιακές και άλλες κάθε Σχολείου.

β) Όταν οφείλονται σε ομαδική, κατά την κρίση του προϊσταμένου της Διεύθυνσης ή του Γραφείου Μέσης εκπαίδευσης, απομάκρυνση των μαθητών από το σχολείο.

6. Οι δικαιολογημένες απουσίες των μαθητών που πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού, αθροίζονται και λαμβάνονται υπόψη για το χαρακτηρισμό της φοίτησης κάθε μαθητή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 αυτού του Π.Δ/τος(Σημείωση :χαρακτηρισμός φοίτησης με το Π.Δ. 60/2006 άρθρο 35 ). Γι` αυτές τις απουσίες συντάσσεται αμέσως μετά την λήξη κάθετετραμήνου για τα Γενικά Λύκεια και τριμήνου για τα Γυμνάσια ειδική πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων

7. Όπου στο παρόν άρθρο αναφέρεται ο κηδεμόνας του μαθητή, νοείται ο πατέρας ή η μητέρα ή οποιοδήποτε νόμιμο εξουσιοδοτημένο από αυτούς φυσικό πρόσωπο, προκειμένου μόνο περί μαθητών που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εκπληρώνουν προσωπικά την υποχρέωση για τη δικαιολόγηση των απουσιών τους. Οι μαθητές που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εκπληρώνουν προσωπικά την υποχρέωση για τη δικαιολόγηση των απουσιών τους.



Π.Δ. 294/1980


Άρθρον 1

Τροποποίησις διατάξεων του Π.Δ. 104/79 (ΦΕΚ 23, τευχ. Α΄. 7.2.79).

1. Το άρθρον 1 του Π.Δ. 104/79 αντικαθίσταται ως ακολούθως:

Άρθρον 1

Σχολικόν και διδακτικόν έτος.

6. Εις την παρ.. 2 του άρθ. 24 του Π.Δ. 104/79 προστίθεται εδάφιον (δ) έχον ως ακολούθως:

δ) Δι? αποφάσεως του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων δύναται να χαρακτηρίζεται ως επαρκής η φοίτηση μαθητών ανεξαρτήτως αριθμού απουσιών, εφ` όσον οι μαθητές ούτοι τυγχάνουν πρωταθλητές, αι δε απουσίες των οφείλονται εις την συμμετοχή των εις διεθνείς αθλητικές εκδηλώσεις πιστοποιουμένη υπό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Sat, 14 Jan 2012 09:29:51 +0000
Φόρμες Εγγράφων http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=133:2011-12-16-19-30-48&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=159 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=133:2011-12-16-19-30-48&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=159 {AF}Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε φόρμες χρήσιμων εγγράφων, αιτήσεων κ.λ.π.

 

 

 

 {/AF}

 

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Fri, 16 Dec 2011 19:25:47 +0000
Κανονισμός http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=89:2011-11-26-20-48-27&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=132 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=89:2011-11-26-20-48-27&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=132 {AF}

Κανονισμός του σχολείου

Ο εσωτερικός αυτός κανονισμός είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μαθητών, καθηγητών και γονέων του σχολείου, έχει γίνει αποδεκτός από όλους τους συμβαλλομένους και γίνεται σεβαστός από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Οι οποιεσδήποτε τροποποιήσεις είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και πάλι του Συλλόγου των διδασκόντων, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου.


ΠΡΩΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Α. Όλοι οι μαθητές οφείλουν να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση του σχολείου. Αυτή η ανάγκη ενισχύεται και από το    γεγονός ότι η καθημερινή πρωινή συγκέντρωση αποτελεί τη μοναδική ευκαιρία συγκέντρωσης, επαφής, ενημέρωσης και σωστής ψυχολογικής προετοιμασίας όλης της σχολικής κοινότητας.

Β. Οι μη συμμετέχοντες στην πρωινή προσευχή, αλλόθρησκοι-ετερόδοξοι (δικαίωμα που κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα) οφείλουν να σέβονται με το ύφος και τη στάση τους την ενεργή συμμετοχή των συμμαθητών τους,

Γ. Μαθητές που καθυστερούν στην πρωινή τους προσέλευση δε γίνονται δεκτοί στην αίθουσα διδασκαλίας, εκτός από ειδικές, αιτιολογημένες περιπτώσεις οι οποίες αξιολογούνται μόνο από το Δ|ντή του σχολείου.

 

ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Α.Η είσοδος στην τάξη γίνεται αμέσως μετά την πρωινή συγκέντρωση ή μετά το τέλος του διαλείμματος. Μετά την είσοδο του διδάσκοντος στην αίθουσα στην πρωινή προσέλευση δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών, εκτός από αιτιολογημένες περιπτώσεις,όπως επισημάνθηκε παραπάνω. Μαθητές και καθηγητές πρέπει να βρίσκονται έγκαιρα στην τάξη σε όλες τις ώρες των μαθημάτων. Σε περίπτωση αργοπορίας κάποιου μαθητή η απουσία δεν διαγράφεται αλλά αιτιολογείται περιληπτικά και μονογράφεται η αιτιολόγηση από τον διδάσκοντα ή τον Διευθυντή.

Για να μπορεί ο μαθητής κάποιες φορές να παρακολουθεί τα μαθήματα από τη δεύτερη ώρα και μετά, απαιτείται  σχετικό σημείωμα του Διευθυντή του σχολείου.

Β.Η φοίτηση των μαθητών είναι τακτική και η παρακολούθηση όλων των μαθημάτων του προγράμματος ανελλιπής.

Γ. Οι απουσίες των μαθητών, αιτιολογημένες και μη, ρυθμίζονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Δ. Αν κάποιος μαθητής ζητήσει να πάρει άδεια απουσίας από συγκεκριμένη διδακτική ώρα απευθύνεται μαζί με τον απουσιολόγο στη διεύθυνση του σχολείου και ο Διευθυντής υπογράφει στο απουσιολόγιο την άδεια.

Ε. Καθηγητής ο οποίος πρόκειται να απασχολήσει μαθητή ή μαθητές σε ώρα μαθήματος οφείλει να ενημερώσει τη διεύθυνση και τον διδάσκοντα καθορίζοντας επακριβώς το χρόνο της απασχόλησης. Στη συνέχεια υποχρεούται ο καθηγητής ή η διεύθυνση να δικαιολογήσει περιληπτικά την απουσία στη στήλη των παρατηρήσεων, διαφορετικά η απουσία θεωρείται αδικαιολόγητη.

 

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΩΝ-ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ

Α. Οι απουσιολόγοι, στους οποίους το σχολείο αναγνωρίζει την προσφορά τους, έχουν καθήκον να καταχωρούν τις απουσίες στο δελτίο απουσιών στην αρχή κάθε διδακτικής ώρας, να διατηρούν το δελτίο απουσιών και το βιβλίο ύλης σε καλή κατάσταση, να παρακολουθούν την υπογραφή του δελτίου από τους διδάσκοντες καθηγητές και να παίρνουν τα παραπάνω βιβλία από το γραφείο των υποδιευθυντών, όπου τα επαναφέρουν με τη λήξη του καθημερινού σχολικού προγράμματος. Η ευθύνη των απουσιολόγων για τη σωστή ενημέρωση και τη διαφύλαξη του απουσιολογίου είναι πολύ μεγάλη. Αν αποδειχτεί ότι σκόπιμα δεν καταχωρούν ή διαγράφουν τις απουσίες των συμμαθητών τους η πράξη τους θεωρείται αξιόποινη και το απουσιολόγιο παραδίδεται σε άλλο μαθητή.

Β. Οι δύο επιμελητές που ορίζονται ανά εβδομάδα παραμένουν στην αίθουσα κατά τα διαλείμματα, φροντίζουν για τον εξαερισμό της αίθουσας και τη φύλαξη των πραγμάτων των συμμαθητών τους. Επίσης, φροντίζουν να υπάρχουν στην αίθουσα κιμωλίες, σφουγγάρι κλπ.

Για κάθε πρόβλημα που προκύπτει στο διάλειμμα συνεννοούνται με τον εφημερεύοντα καθηγητή της πτέρυγας.

 

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Α) Κάθε μαθητής επιδεικνύει τον οφειλόμενο σεβασμό προς τον χώρο του σχολείου.

B) Η εμφάνιση των μαθητών δεν είναι προκλητική και είναι στα όρια της κοσμιότητας και της ευπρέπειας

Γ)Γενικά, οποιαδήποτε  φθορά αντικειμένων της σχολικής περιουσίας, όπως πίνακες, βιβλιοθήκες, θρανία και άλλα έχει ως συνέπεια την υποχρέωση του ίδιου του μαθητή ή της μαθητικής κοινότητας να αποκαταστήσει τη ζημιά. Ειδικότερα για τα βιβλία, επειδή εκδίδεται περιορισμένος αριθμός, είναι πολύ δύσκολη η αντικατάστασή τους. Σε περίπτωση απώλειας οι μαθητές απευθύνονται στους υποδιευθυντές οι οποίοι αντιμετωπίζουν το θέμα.

Δ)Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας είναι απαραίτητη η διατήρηση της τάξης και της ησυχίας για να υπάρξει το κατάλληλο κλίμα μάθησης και αγωγής. Για το σκοπό αυτό είναι συνυπεύθυνοι μαθητές και καθηγητές, οι οποίοι πρέπει να συνεργάζονται στην αντιμετώπιση διαφωνιών ή άλλων προβλημάτων που προκύπτουν. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής ή μαθητές ενοχλούν συστηματικά και διαταράσσουν αυτό το κλίμα δέχονται τις παρατηρήσεις του καθηγητή και εάν εξακολουθεί να υπάρχει, παρά τις προειδοποιήσεις και επιπλήξεις του καθηγητή, τότε ο μαθητής αποβάλλεται από την τάξη κατά την διδακτική αυτή ώρα και η απουσία του δεν μπορεί να δικαιολογηθεί.

Ε)Τα πειθαρχικά παραπτώματα καλό είναι να αντιμετωπίζονται μέσα στην τάξη από τον διδάσκοντα και την κοινότητα του τμήματος.  Δύσκολες και ακραίες περιπτώσεις αρχικά αναφέρονται στο Διευθυντή και στη συνέχεια  αντιμετωπίζονται από τον Σύλλογο των καθηγητών με την παρουσία εκπροσώπων των μαθητών και μετά από εισήγηση του ενδιαφερομένου εκπαιδευτικού.

ΣΤ) Η παρουσία των μαθητών στα γραφεία του συλλόγου των καθηγητών δικαιολογείται μονό στο πλαίσιο της συνεργασίας με τους καθηγητές τους.

Η) Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα από  μαθητές και καθηγητές σε όλους τους χώρους του σχολείου.

Θ) Δεν επιτρέπεται  η χρήση κινητών τηλεφώνων και  mp3 από μαθητές και καθηγητές στην ώρα του μαθήματος για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν φαγώσιμα και αναψυκτικά εκτός από νερό την ώρα του μαθήματος. Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού έλεγχου και αντιμετωπίζεται από τη σχετική νομοθεσία.

 

Ι)Υποχρέωση όλων είναι να διατηρούνται καθαροί όλοι οι χώροι του σχολείου. Αυτό προϋποθέτει τις παρακάτω ενέργειες:

  • Όλα τα άχρηστα αντικείμενα πετιούνται στα δοχεία απορριμμάτων την ώρα του διαλείμματος.
  • Στα έπιπλα, στους τοίχους, τις πόρτες και τους πίνακες  ανακοινώσεων δεν γράφονται λέξεις ή ζωγραφιές οποιουδήποτε περιεχομένου, ιδιαίτερα δε τέτοιες που προσβάλλουν την ανθρώπινη  αξιοπρέπεια και δημιουργούν ακαλαίσθητο θέαμα. Ειδικά οι πίνακες ανακοινώσεων είναι μέσα έκφρασης των απόψεων των μαθητών σε θέματα που τους αφορούν και επικοινωνίας μεταξύ τους.
  • Ξεχωριστή προσοχή πρέπει να δίνεται στην καθαριότητα των χώρων υγιεινής . Κανένα χαρτί ή  άλλο αντικείμενο δεν πρέπει να πετιέται στις τουαλέτες ή στους νιπτήρες γιατί δημιουργούν άμεσο κίνδυνο απόφραξης των αποχετεύσεων.  Αναγκαίο όμως είναι να μεταχειριζόμαστε με προσοχή όλα τα αντικείμενα της σχολικής περιουσίας σαν να ήταν του σπιτιού μας. Σε περίπτωση φθοράς την αποκατάσταση αναλαμβάνουν οι μαθητές και οι μαθητικές κοινότητες.
  • Είναι σημαντικό να καλλιεργείται η αγάπη για την αισθητική της τάξης αλλά και όλου του σχολείου γενικότερα. Συγκεκριμένα την επίβλεψη αλλά και τη διαμόρφωση της αισθητικής της τάξης την έχει ο υπεύθυνος καθηγητής, το 5μελές και οι επιμελητές στα διαλείμματα.

ΙΑ)Το διάλειμμα είναι μια σύντομη ανάπαυση από τον κόπο του μαθήματος και μια ευκαιρία για επικοινωνία και φιλική προσέγγιση μαθητών και καθηγητών, Για να πετύχουν  αυτοί οι στόχοι θα πρέπει με το χτύπημα του κουδουνιού οι μαθητές, υπακούοντας στις υποδείξεις των καθηγητών και των μαθητών, να βγαίνουν από την αίθουσα όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν. Χώρος παραμονής τους κατά το διάλειμμα είναι η αυλή και οι άλλοι κοινόχρηστοι χώροι του σχολειού, από τους οποίους απαγορεύεται  να απομακρύνονται χωρίς την άδεια του εφημερεύοντα καθηγητή.

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ? ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Α) Οι διδάσκοντες συνεργάζονται στα όρια των αρμοδιοτήτων τους με τους γονείς και κηδεμόνες σε τακτά χρονικά διαστήματα για θέματα συμπεριφοράς και σχολικής επίδοσης των μαθητών.

Β) Θέματα που αφορούν ευρύτερα την σχολική κοινότητα αναπτύσσονται σε ιδιαίτερη συνεδρίαση του συλλόγου, μετά από εισήγηση των ενδιαφερόμενων και της διεύθυνσης του σχολειού.

Γ) Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθεια των διδασκόντων του σχολειού πρέπει να είναι η διαμόρφωση ευνοϊκού κλίματος συνεργασίας με τους γονείς και η αποφυγή πολώσεων και ασυμβίβαστων αντιθέσεων

Δ)Στην έναρξη της σχολικής περιόδου πρέπει να συγκαλείται η σχολική επιτροπή και να γίνεται ενημέρωση των οικονομικών δυνατοτήτων που υπάρχουν είτε από την πλευρά της τοπικής αυτοδιοίκησης είτε από την πλευρά του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για να καλύπτονται έγκαιρα και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι ανάγκες του σχολείου.

 

ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ?ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Α)Οργάνωση σχολικών εορτών

Τις εορταστικές εκδηλώσεις αναλαμβάνουν από κοινού καθηγητές και μαθητές που προσφέρονται οικειοθελώς. Αυτοί, σε συνεργασία με το σύλλογο των καθηγητών και τις μαθητικές κοινότητες προετοιμάζουν το πρόγραμμα της γιορτής και το υλοποιούν.

Οι μαθητές συμμετέχουν υπεύθυνα και δε βλέπουν τις σχολικές εορτές σαν ευκαιρία να χάσουν μάθημα.

Οι γιορτές αυτές, εκτός απ΄ την ανάπτυξη δημιουργικού πνεύματος και συνεργασίας στοχεύουν στο να περάσουν κάποια μηνύματα και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές στις πανανθρώπινες αξίες.

Για την καλύτερη οργάνωση των εορτών απαιτείται συγκεκριμένος και έγκαιρος σχεδιασμός τους. Συγκεκριμένα οι υπεύθυνοι καθηγητές καταρτίζουν πρόγραμμα:

1)Αριθμός και ονόματα μαθητών κατά τάξη

2)Συγκεκριμένες ημέρες και ώρες απασχόλησης τους

3)Ενημέρωση των διδασκόντων με ανάρτηση του προγράμματος στον πίνακα ανακοινώσεων

Β)Έκδοση εντύπων: Οι μαθητικές κοινότητες μπορούν να εκδώσουν περιοδικό ή εφημερίδα, όπου επώνυμα θα εκφράζονται οι απόψεις όλων των μελών της σχολικής κοινότητας-μαθητών και καθηγητών.

 

Γ)Το δεκαπενταμελές του σχολείου πρέπει να λειτουργεί με υπευθυνότητα και διαφάνεια και σε συνεννόηση με το σύλλογο διδασκόντων, ιδιαίτερα σε θέματα οργάνωσης εκδρομών ή άλλων εκδηλώσεων του σχολείου.

 

Δ)Σημαντικό είναι να αναπτύσσεται η περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών. Γι αυτό το σκοπό σε συνεργασία με τοπικούς φορείς το σχολείο μπορεί να αναλάβει πρωτοβουλίες για να υλοποιηθούν δραστηριότητες, όπως δενδροφύτευση, καθαρισμός χώρων(πάρκων, παραλιών, σημείων  της πόλης κ.λ.π.)

 

Ε)Για να υλοποιούνται δραστηριότητες στο σχολείο απαιτείται ικανοποιητικός χρόνος. Με αυτό το σκεπτικό μπορούν να αξιοποιηθούν οι ημέρες των σχολικών περιπάτων, δηλαδή, μισή έως μία ώρα πριν την έναρξη του περιπάτου μπορούν μαθητές και καθηγητές να συνεργάζονται στο επίπεδο οποιασδήποτε δραστηριότητας. Επιπλέον, σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορούν να γίνονται συναντήσεις καθηγητών κατά ειδικότητα είτε να αντιμετωπίζονται διάφορα ζητήματα του σχολείου.

 

ΣΤ)Ενδείκνυται η συνεδρίαση του μήνα κατά τμήμα να είναι κοινή για όλο το σχολείο γιατί έτσι το σχολείο λειτουργεί καλύτερα.

 

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Sat, 26 Nov 2011 20:45:24 +0000
Ωρολόγιο Πρόγραμμα http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=84:program&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=118 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=84:program&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=118 Για τις επόμενες εβδομάδες, δίδεται συνημμένα, το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργίας του Σχολείου μας.

Οι ώρες διδασκαλίας φαίνονται παρακάτω:

{AF}

ΩΡΑΡΙΟ

ΩΡΑ

ΕΝΑΡΞΗ

ΛΗΞΗ

08:15

08:55

09:05

09:45

09:55

10:35

10:45

11:25

11:40

12:20

12:25

13:05

13:05

13:45

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 



{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Παπαδόπουλος Γιώργος) Λειτουργία Thu, 24 Nov 2011 07:25:06 +0000
Το σχολείο μας http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=82:scool&catid=82:2012-08-15-23-28-05&Itemid=113 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=82:scool&catid=82:2012-08-15-23-28-05&Itemid=113
Please update your Flash Player to view content.

  Eργαστήρια        Βιβλιοθήκη         Γυμναστήρια        Αιθ.Πολ.Εκδηλώσεων  

 

Τοποθεσία

Street View:            Από Παραλία,                  Από πλάι,                 Από Ζαλλόγγου

40

Θέα από την αυλή: Θάσος και Άγιο Όρος



Προβολή μεγαλύτερου χάρτη και λήψη οδηγιών μετάβασης

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) To Σχολείο μας Wed, 23 Nov 2011 22:16:26 +0000
Σπουδές http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=79:spoydes&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=110 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=79:spoydes&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=110 {AF}

Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία. Ώρες & μαθήματα.


Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να διαβάσετε τις αλλαγές στα μαθήματα και στις ώρες διδασκαλίας για την κάθε τάξη.

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Wed, 23 Nov 2011 15:06:59 +0000
Γυμναστήρια http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=72:2010-04-22-16-14-20&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=95 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=72:2010-04-22-16-14-20&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=95 gim

     

     Στο σχολείο λειτουργεί κλειστό γυμναστήριο ολυμπιακών διαστάσεων με κερκίδες από μπετόν και αποδυτήρια. Σε αυτό διδάσκεται κυρίως το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Στην ανατολική πλευρά του βρίσκεται μια σειρά πολύζυγων και στη βορεινή, δίπλα στις κερκίδες, χώρος με τρία γήπεδα επιτραπέζιας αντισφαίρισης.

Επιπλέον διαθέτει από φέτος και αίθουσα με πολυμηχανήματα, ειδικά διαμορφωμένη, για την ανάπτυξη της Φυσικής κατάστασης των μαθητών.

Όλοι οι παραπάνω χώροι διατίθενται, με το πέρας των μαθημάτων του σχολείου, σε αθλητικούς συλλόγους της πόλης.

{becssg}gymnastiria{/becssg}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Tue, 22 Nov 2011 16:13:12 +0000
Η ιστορία του σχολείου μας http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=78:2010-11-12-16-17-48&catid=86:2012-12-19-12-23-02&Itemid=114 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=78:2010-11-12-16-17-48&catid=86:2012-12-19-12-23-02&Itemid=114
Please update your Flash Player to view content.

  Κλικ εδώ: Η ιστορία του σχολείου μας  

 

Περισσότερα για  την ιστορία των πρώτων ετών λειτουργίας του σχολείου μας μπορείτε να βρείτε στα πρώτα ιστορικά τεύχη του περιοδικού μας:

"ΕΝΤόΣ ΕΚΤός & ... όχι επί τα αυτά"

d d d d d d

και για τα τελευταία χρόνια στο: 

Αρχείο αποσυρμένων άρθρων

{AF}

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Ιστορικό Fri, 12 Nov 2010 16:16:27 +0000
Εργαστήρια http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=71:2010-04-22-16-07-46&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=87 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=71:2010-04-22-16-07-46&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=87  {StickyNote}

Περιηγηθήτε στους χώρους των εργαστηρίων του σχολείου μας με πανοραμικές φωτογραφίες: 

  1. Κλικ στον μεγενθυτικό φακό
  2. Κλικ "Zoom in"
  3. Περιήγηση με το scrollbar στο κάτω μέρος του φυλλομετρητή σας. 
ή
Κλικ στο όνομα του εργαστηρίου για περισσότερα...
{/StickyNote}

Πανοραμικές Φωτογραφίες των εργαστηρίων

                    

Φυσικών Επιστημών

Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών

Φυσικής

Εργαστήριο Φυσικής

 

erg xhmeias

Χημείας

 

DSC00975

              Πληροφορικής

                 
 
]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 16:07:03 +0000
Αίθ.Πολ. Εκδηλώσεων http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=69:2010-04-22-16-03-32&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=93 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=69:2010-04-22-16-03-32&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=93  

pol

 

 Η αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων βρίσκεται στο ημιυπόγειο χώρο του σχολείου. Χωράει 300 περίπου άτομα και φιλοξενεί διάφορες εκδηλώσεις και δραστηριότητες. Εκτός από τον χώρο των θεατών διαθέτει μεγάλη υπερυψωμένη  σκηνή, ένα δωμάτιο πίσω από αυτήν (το οποίο λειτουργεί υποστηρικτικά στη σκηνή), και ένα υπερυψωμένο δωμάτιο-κουβούκλιο στην απέναντι πλευρά της σκηνής, στο οποίο βρίσκεται ο βασικός ηχητικός εξοπλισμός.

Πληροφορίες για τον ηχητικό εξοπλισμό στο σχετικό άρθρο του μαθητή Γιώργου Τσιρίδη ο οποίος είναι και ο υπεύθυνος χειριστής της κονσόλας ήχου.

 

 

{becssg}organosi/pollaplon{/becssg}

 

 

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 16:03:00 +0000
Εργαστήριο Πληροφορικής http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=65:2010-04-22-16-00-19&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=91 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=65:2010-04-22-16-00-19&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=91  

 

 

Please update your Flash Player to view content.

 

Εργαστήριο πληροφορικής 6ου ΓΕΛ


Μονάδες : 10 Η/Υ εργασίας μαθητών 

Υλικό μονάδων (Χ10):

CPU

RAM

HD

Κάρτα γραφικών

Κάρτα ήχου

DVD

Κάρτα Δικτύου

Intel Pentium 4 2.80GHz

1GB

60GB

NVIDIA GForce4

MX 440

Realteck AC97

NEC

Realtek RTL8139

Οθόνες: Phillips 107Ps (Χ9) και AOC Spectrum 7Vir (X1)

Πληκτρολόγιο (Χ10), Ποντίκι(Χ10)

 

Λογισμικό μονάδων (Χ10):mathit

Λειτουργικά Συστήματα:

Windows  XP Professional

Linux

Λογισμικό Γραφείου:

Microsoft Office 2003

Open Office 3.2

Εκπαιδευτικό Λογισμικό:

Αβάκιο

Αλγοριθμική

Γλωσσομάθεια

Διερμηνευτής Γλώσσας

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

InteractivePhysics2005

Geogebra

Multimedia (Τεχνολογία Πολυμέσων)

ΝΑΥΣΙΚΑ

Microworld Pro

Άλλο λογισμικό:

GIMP (επεξεργασία εικόνας)

Google Chrome

Avast Antivirus

 

 

Μονάδα : 1 Η/Υ εργασίας εκπαιδευτικού

Υλικό μονάδας:

CPU

RAM

HD

Κάρτα γραφικών

Κάρτα ήχου

DVD

Κάρτα Δικτύου

Intel Pentium 4 2.80GHz

1GB

500GB

NVIDIA GForce4

MX 440

Realteck AC97

NEC

Realtek RTL8139

Οθόνη:   Fujitsu-Siemens B17DL

Πληκτρολόγιο , Ποντίκι.

 

Λογισμικό μονάδας:kathig

Λειτουργικά Συστήματα:

Microsoft Windows  XP Professional

Λογισμικό Γραφείου:

Microsoft Office 2003

Open Office 3.2

Εκπαιδευτικό Λογισμικό:

Αβάκιο

Αλγοριθμική

Γλωσσομάθεια

Διερμηνευτής Γλώσσας

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

InteractivePhysics2005

Geogebra

Multimedia (Τεχνολογία Πολυμέσων)

ΝΑΥΣΙΚΑ

Microworld Pro

Άλλο λογισμικό:

GIMP (επεξεργασία εικόνας)

Google Chrome

Avast Antivirus

 

Μονάδα : 1 Η/Υ Server

Υλικό μονάδας:

CPU

RAM

HD

Κάρτα γραφικών

Κάρτα ήχου

DVD

Κάρτα Δικτύου

Intel Pentium 4 3GHz

1GB

62GB

50GB

NVIDIA GForce4

MX 440

Realteck AC97

NEC,

Plexwriter

Realtek RTL8139

Οθόνη:   Phillips 107Ps

Πληκτρολόγιο , Ποντίκι.

UPSserver

Scanner: Hp scanjet 2400

Printer: Lexmark inkjet Z2420

 

Λογισμικό μονάδας:

Λειτουργικά Συστήματα:

Microsoft Windows  Server 2003

Λογισμικό Γραφείου:

Microsoft Office 2003

Open Office 3.2

Εκπαιδευτικό Λογισμικό:

Αβάκιο

Αλγοριθμική

Γλωσσομάθεια

Διερμηνευτής Γλώσσας

Δημιουργός Διαγραμμάτων Ροής

InteractivePhysics2005

Geogebra

Multimedia (Τεχνολογία Πολυμέσων)

ΝΑΥΣΙΚΑ

Microworld Pro

Άλλο λογισμικό:

GIMP (επεξεργασία εικόνας)

Google Chrome

Avast Antivirus

Υπεύθυνος Εργαστηρίου

  Κουκούδης Βασίλης    

 

1 2
]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 15:59:34 +0000
Εργαστήριο Χημείας http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=64:2010-04-22-15-59-27&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=90 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=64:2010-04-22-15-59-27&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=90
Please update your Flash Player to view content.

Η αίθουσα των εργαστηρίων Χημείας είναι σχεδιασμένη από τη μία πλευρά της με τριάντα θέσεις διδασκαλίας για τη διδασκαλία της θεωρίας της Χημείας και από την άλλη πλευρά είναι εξοπλισμένη με την πλέον σύγχρονη εργαστηριακή υποδομή, εξασφαλίζοντας άριστες και ασφαλείς συνθήκες εργασίας για τους μαθητές. Περιφερειακά φέρει ντουλαπάκια για κάθε μαθητή για την αποθήκευση των οργάνων για τις εργαστηριακές τους ασκήσεις και διαταγμένα υποστηρικτικά όργανα ανάλυσης τα οποία είναι τεχνολογικά μεγάλης ακριβείας και ευαισθησίας, όπως ζυγοί αναλυτικοί και ακριβείας, συσκευές μέτρησης pH , φούρνοι ξήρανσης, συσκευή απιονισμού νερού, αναδευτήρες, καθώς και απαγωγός αερίων για την εκτέλεση ανάλογων πειραμάτων, κλπ. Στο κέντρο υπάρχουν τριάντα εργαστηριακές θέσεις για τη διεξαγωγή των πειραμάτων με παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και νερού ύδρευσης. Επίσης, σε παράπλευρο χώρο υπάρχει παρασκευαστήριο για την προετοιμασία των αντιδραστηρίων, στον οποίο λειτουργούν βοηθητικές συσκευές.

Ο υπεύθυνος Εργαστηρίου

Μανώλης Κώστας      

{becssg}organosi/ergas_xhm{/becssg}

 

 

 

 

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 15:59:03 +0000
Εργαστήριο Φυσικής http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=63:2010-04-22-15-58-59&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=89 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=63:2010-04-22-15-58-59&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=89
Please update your Flash Player to view content.

Είναι ένας χώρος αποτελούμενος από δύο ανεξάρτητα μέρη που επικοινωνούν μεταξύ τους. Το ένα μέρος το μικρότερο είναι αποθήκη-εκθετήριο οργάνων και συσκευών με ένα μεγάλο τραπέζι εργασίας στη μέση. Το δεύτερο μέρος είναι αίθουσα διδασκαλίας της Φυσικής, επίδειξης οργάνων και διεξαγωγής πειραμάτων. Αντί θρανίων έχει 14 τραπέζια εργασίας μαθητών και ένα πολύ μεγάλο τραπέζι εργασίας και επίδειξης για τον καθηγητή. Στην αίθουσα υπάρχουν πίνακες (κιμωλίας-μαρκαδόρου), διαφανοσκόπιο, οθόνη προβολής, Η|Υ, βιντεοπροβολέας και μία πλούσια βιβλιοθήκη με βιβλία κυρίως φυσικών επιστημών και μαθηματικών.

Το εργαστήριο φυσικής διαθέτει όλα τα όργανα που είχαν δοθεί στα Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια και στα Λύκεια που ακολούθησαν το πρόγραμμα της Πειραματικής Φυσικής (PSSC) και προφανώς αυτά που δόθηκαν τα τελευταία χρόνια στα Γενικά Λύκεια της χώρας.

Ο εξαιρετικός φωτισμός - αερισμός του χώρου και η γενική του εικόνα εμπνέει για την ενασχόληση με την Φυσική επιστήμη.

Ο υπεύθυνος Εργαστηρίου Φυσικής

Παντελής Γιαννόπουλος Φυσικός

{becssg}organosi/ergas_fys{/becssg}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 15:58:17 +0000
Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=62:2010-04-22-15-58-14&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=88 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=62:2010-04-22-15-58-14&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=88
Please update your Flash Player to view content.

Το εργαστήριο Φυσικών Επιστημών διαθέτει οκτώ περιφερειακά τοποθετημένους πάγκους εργασίας με παροχή ηλεκτρικού ρεύματος για τη διεξαγωγή πειραμάτων. Σε δύο από τις πλευρές του εργαστηρίου βρίσκονται τοποθετημένες ντουλάπες για την αποθήκευση των οργάνων. Αυτά περιλαμβάνουν χημικά όργανα, μικροσκόπια, φασματοσκόπια, πρόπλασμα ανθρωπίνου σώματος, μια βαλίτσα με αισθητήρες για πειράματα με χρήση multilog. Επιπλέον, υπάρχει και ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής.

Υπεύθυνη του εργαστηρίου

Ειρήνη Γιάννη Φυσικός  

 

{becssg}organosi/ergas_f_ep{/becssg}


Πώς  γράφεται μια ερευνητική εργασία (project)
]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 15:57:32 +0000
Βιβλιοθήκη http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=61:2010-04-22-15-57-28&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=86 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=61:2010-04-22-15-57-28&catid=85:2012-12-18-14-59-15&Itemid=86
Please update your Flash Player to view content.

Η βιβλιοθήκη του σχολείου μας υλοποιήθηκε στα  πλαίσια του ΕΠΕΑΕΚ Ι, και συγκεκριμένα στο έργο «ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ - Ανάπτυξη της εφαρμογής Σχολικών Βιβλιοθηκών στους Νομούς Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης και Ροδόπης» το οποίο  ανέλαβε  το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης .    
Διαθέτει 4487 τίτλους έντυπου κυρίως αλλά και ηλεκτρονικού υλικού  οι οποίοι κατανέμονται σε 10 βασικές κατηγορίες ως εξής:

pososto titlon

Η λειτουργία της ξεκίνησε το 2001 και μέχρι σήμερα είναι  αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας συμβάλλοντας  στην καλλιέργεια και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων αλφαβητισμού, εντοπισμού και αξιολόγησης της πληροφορίας, στην εφαρμοσμένη εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες πληροφόρησης   και στην υποστήριξη της διδασκαλίας και της διαδικασίας μάθησης. Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν στην:
? Υποστήριξη των εκπαιδευτικών στόχων του αναλυτικού προγράμματος.
? Ανάπτυξη στους μαθητές της συνήθειας και της ευχαρίστησης για το διάβασμα, τη γνώση και τη δια βίου χρήση βιβλιοθήκης.
? Ανάπτυξη δεξιοτήτων εντοπισμού, αξιολόγησης και χρήσης της πληροφορίας ανεξαρτήτως τύπου υλικού και μέσου πληροφόρησης.
? Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης.
? Πρόσβαση σε τοπικά, εθνικά και διεθνή δίκτυα, πηγές και κέντρα πληροφόρησης.
? Οργάνωση πολιτιστικών και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
? Συνεργασία με μαθητές, καθηγητές, διεύθυνση, τοπική κοινότητα και άλλες βιβλιοθήκες.
? Προώθηση του διαβάσματος, της συλλογής και των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης σε όλη τη σχολική κοινότητα

 Η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης

Ελένη Ξυλινάκη          

{becssg}organosi/bibliothiki{/becssg}

 

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Υποδομές Thu, 22 Apr 2010 15:56:44 +0000