Σταχυολογώντας το Διαδίκτυο http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=category&id=87&Itemid=176 Sat, 27 Apr 2024 18:42:26 +0000 Joomla! 1.5 - Open Source Content Management el-gr ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2020-2021 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1702%3A--2020-2021&catid=87%3A2012-12-19-12-36-02&Itemid=176 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1702%3A--2020-2021&catid=87%3A2012-12-19-12-36-02&Itemid=176 Δείτε στο συνημμένο έγγραφο.

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Παπαδόπουλος Γιώργος) Λειτουργία Mon, 19 Apr 2021 12:24:41 +0000
Οδηγίες και Ύλη μαθημάτων http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=545:2012-03-11-07-25-09&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=185 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=545:2012-03-11-07-25-09&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=185 {AF}

Οδηγίες & εγκύκλιοι του Υπουργείου Παιδείας που αφορούν τα μαθήματα και τη λειτουργία του Ενιαίου Λυκείου.

Επιλέξτε από τα επισυναπτόμενα.

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Sun, 11 Mar 2012 07:20:58 +0000
Φοίτηση και απουσίες http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=743:2013-01-14-09-32-47&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=230 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=743:2013-01-14-09-32-47&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=230 {AF}Π.Δ. 60/2006 ΦΕΚ 65 τ. Α΄


Άρθρο 35

Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθητών

1. Η φοίτηση όλων των μαθητών των Ενιαίων Λυκείων χαρακτηρίζεται με πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων καθηγητών την ημέρα που λήγουν τα μαθήματα ως επαρκής ή ανεπαρκής, με βάση το σύνολο των απουσιών που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, σε συνδυασμό με την ετήσια προφορική επίδοση σε όλα τα μαθήματα.

2. Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση στην περίπτωση κατά την οποία:

α) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή, που σημειώθηκε κατά το λήγον διδακτικό έτος, δεν υπερβαίνει τις πενήντα (50), ανεξάρτητα από τους λόγους πραγματοποίησής τους.

β) Tο σύνολο των απουσιών του μαθητή δεν υπερβαίνει τις εκατόν δεκατέσσερις (114), από τις οποίες οι πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες ή οφείλονται σε ασθένεια που βεβαιώνεται, «σύμφωνα με το άρθρο 3 του Π.Δ. 485/83 (ΦΕΚ184 Α΄)».

Κατ` εξαίρεση, ο Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε Σχολείου με ειδική πράξη του χαρακτηρίζει ως επαρκή τη φοίτηση μαθητή που σημείωσε από εκατόν δέκα πέντε έως εκατόν εξήντα τέσσερις (115164) απουσίες, υπό την προϋπόθεση ότι όλες οι απουσίες πάνω από τις πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες και οφείλονται σε ασθένεια, που βεβαιώνεται σύμφωνα με τα παραπάνω, και η επίδοσή του κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική. Ως ιδιαίτερα ικανοποιητική κρίνεται στην προκειμένη περίπτωση η επίδοση του μαθητή, όταν ο γενικός μέσος όρος της προφορικής βαθμολογίας (Γ.Μ.Ο.), όπως προκύπτει από το άθροισμα των Μ.Ο. των δύο τετραμηνιαίων βαθμών στο Λύκειο, διαιρούμενο με τον αριθμό των διδασκόμενων μαθημάτων, είναι τουλάχιστον δεκαπέντε (15) πλήρες και η διαγωγή του κοσμιωτάτη.

γ) Συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρονται στην παρ. 6 εδ. δ του άρθρου 1 του Π.Δ. 294/1980.

3. Οι μαθητές, των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής, προσέρχονται κανονικά στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου.

4. Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή που σημείωσε πάνω από πενήντα (50) απουσίες και δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις που προαναφέρθηκαν.

5. Οι μαθητές, των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής, είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση στην ίδια τάξη.

6. Για τους μαθητές, που φοιτούν στα Εσπερινά και Μουσικά Λύκεια, τα αριθμητικά όρια των εκατόν δεκατεσσάρων (114) και εκατόν εξηντατεσσάρων (164) απουσιών για το χαρακτηρισμό της φοίτησης προσαυξάνονται κατά δεκα έξι (16).

7. Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών τμήματος ή τάξεως, αφού ενημερώσει το Διευθυντή του σχολείου ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη εικοσιτέσσερις (24) απουσίες, δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον κηδεμόνα με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από την 1η έως την 5η κάθε μήνα για τις απουσίες του μήνα που προηγήθηκε.



Π.Δ. 485/1983 ΦΕΚ 184


Άρθρο 3

Το άρθρο 25 του Π.Δ. 104/79 ( ΦΕΚ 23 τ. Α΄7.2.1979) και το άρθρο 28 του Π.Δ. 294/79 (ΦΕΚ 87 τ. α΄28.4.1979) αντικαθίστανται ως εξής:

Ενημέρωση γονέων  Δικαιολόγηση απουσιών.

1. Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του. Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών τμήματος ή τάξεως, αφού ενημερώσει τον Δ/ντή του Σχολείου, ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη τριάντα (30) (Σημείωση : με το Π.Δ. 60/2006 άρθρο 35 παρ 7 ο αριθμός των απουσιών για ενημέρωση είναι είκοσι τέσσερις (24)) απουσίες δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον κηδεμόνα με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από 1 έως 5 κάθε μήνα που προηγήθηκε και από 15 έως 20 Μάη για το πρώτο 15/θήμερο του ίδιου μήνα. Με την παραπάνω επιστολή ο κηδεμόνας ενημερώνεται και για κάθε άλλο θέμα που αφορά τη σχολική κατάσταση του μαθητή.

2. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή οφείλει να προσέρχεται το πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα κατά τις ώρες λειτουργίας του Σχολείου για να ενημερώνεται υπεύθυνα για τη φοίτηση του μαθητή λαμβάνοντας σχετικό ενυπόγραφο σημείωμα του υπεύθυνου καθηγητή. Η επιστολή της παρ. 1 αποστέλλεται στον κηδεμόνα ανεξάρτητα από την προσέλευσή του ή όχι στο Σχολείου και είναι ανεξάρτητη από το ενυπόγραφο σημείωμα.

3. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από το Σχολείο περισσότερο από δύο μέρες, είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το βραδύτερο μέχρι και τη δεκάτη μέρα από την επιστροφή του μαθητή στο Σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή σχολιατρικής υπηρεσίας ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Μετά την ανωτέρω προθεσμία κανένα δικαιολογητικό υποβαλλόμενο εκπρόθεσμα δε γίνεται δεκτό. Κάθε βεβαίωση υποβάλλεται με αίτηση και καταχωρίζεται στο πρωτόκολλο απαραιτήτως. Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο (2) ημερών, λόγω ασθενείας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί και ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα που προσκομίζεται από τον ίδιο αποκλειστικά δέκα μέρες το πολύ μετά την επάνοδο του μαθητή στο Σχολείο. Με τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει τις απουσίες το πολύ δέκα ημερών (10) αθροιστικά για όλο το έτος.

4. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δε δεσμεύουν το Σύλλογο, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας του μαθητή.

5. Σε καμιά περίπτωση δε θεωρούνται δικαιολογημένες απουσίες μαθητών: α) Όταν πραγματοποιούνται χωρίς άδεια του Δ/ντή του Σχολείου σε ώρες του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του Σχολείου, μεμονωμένες ή συνεχείς. Για την πρώτη και την τελευταία διδακτική ώρα του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του Σχολείου είναι δυνατόν, κατά την κρίση του Συλλόγου, να δικαιολογηθούν απουσίες οφειλόμενες σε εξαιρετικά σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους, που αναφέρονται σε ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες καιρικές, συγκοινωνιακές και άλλες κάθε Σχολείου.

β) Όταν οφείλονται σε ομαδική, κατά την κρίση του προϊσταμένου της Διεύθυνσης ή του Γραφείου Μέσης εκπαίδευσης, απομάκρυνση των μαθητών από το σχολείο.

6. Οι δικαιολογημένες απουσίες των μαθητών που πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου αυτού, αθροίζονται και λαμβάνονται υπόψη για το χαρακτηρισμό της φοίτησης κάθε μαθητή, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 αυτού του Π.Δ/τος(Σημείωση :χαρακτηρισμός φοίτησης με το Π.Δ. 60/2006 άρθρο 35 ). Γι` αυτές τις απουσίες συντάσσεται αμέσως μετά την λήξη κάθετετραμήνου για τα Γενικά Λύκεια και τριμήνου για τα Γυμνάσια ειδική πράξη του Συλλόγου των διδασκόντων

7. Όπου στο παρόν άρθρο αναφέρεται ο κηδεμόνας του μαθητή, νοείται ο πατέρας ή η μητέρα ή οποιοδήποτε νόμιμο εξουσιοδοτημένο από αυτούς φυσικό πρόσωπο, προκειμένου μόνο περί μαθητών που δεν έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εκπληρώνουν προσωπικά την υποχρέωση για τη δικαιολόγηση των απουσιών τους. Οι μαθητές που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους εκπληρώνουν προσωπικά την υποχρέωση για τη δικαιολόγηση των απουσιών τους.



Π.Δ. 294/1980


Άρθρον 1

Τροποποίησις διατάξεων του Π.Δ. 104/79 (ΦΕΚ 23, τευχ. Α΄. 7.2.79).

1. Το άρθρον 1 του Π.Δ. 104/79 αντικαθίσταται ως ακολούθως:

Άρθρον 1

Σχολικόν και διδακτικόν έτος.

6. Εις την παρ.. 2 του άρθ. 24 του Π.Δ. 104/79 προστίθεται εδάφιον (δ) έχον ως ακολούθως:

δ) Δι? αποφάσεως του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων δύναται να χαρακτηρίζεται ως επαρκής η φοίτηση μαθητών ανεξαρτήτως αριθμού απουσιών, εφ` όσον οι μαθητές ούτοι τυγχάνουν πρωταθλητές, αι δε απουσίες των οφείλονται εις την συμμετοχή των εις διεθνείς αθλητικές εκδηλώσεις πιστοποιουμένη υπό της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Sat, 14 Jan 2012 09:29:51 +0000
Φόρμες Εγγράφων http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=133:2011-12-16-19-30-48&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=159 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=133:2011-12-16-19-30-48&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=159 {AF}Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε φόρμες χρήσιμων εγγράφων, αιτήσεων κ.λ.π.

 

 

 

 {/AF}

 

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Fri, 16 Dec 2011 19:25:47 +0000
Κανονισμός http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=89:2011-11-26-20-48-27&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=132 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=89:2011-11-26-20-48-27&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=132 {AF}

Κανονισμός του σχολείου

Ο εσωτερικός αυτός κανονισμός είναι αποτέλεσμα συνεργασίας μαθητών, καθηγητών και γονέων του σχολείου, έχει γίνει αποδεκτός από όλους τους συμβαλλομένους και γίνεται σεβαστός από όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Οι οποιεσδήποτε τροποποιήσεις είναι αποτέλεσμα συνεργασίας και πάλι του Συλλόγου των διδασκόντων, του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου.


ΠΡΩΙΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ

Α. Όλοι οι μαθητές οφείλουν να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση του σχολείου. Αυτή η ανάγκη ενισχύεται και από το    γεγονός ότι η καθημερινή πρωινή συγκέντρωση αποτελεί τη μοναδική ευκαιρία συγκέντρωσης, επαφής, ενημέρωσης και σωστής ψυχολογικής προετοιμασίας όλης της σχολικής κοινότητας.

Β. Οι μη συμμετέχοντες στην πρωινή προσευχή, αλλόθρησκοι-ετερόδοξοι (δικαίωμα που κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα) οφείλουν να σέβονται με το ύφος και τη στάση τους την ενεργή συμμετοχή των συμμαθητών τους,

Γ. Μαθητές που καθυστερούν στην πρωινή τους προσέλευση δε γίνονται δεκτοί στην αίθουσα διδασκαλίας, εκτός από ειδικές, αιτιολογημένες περιπτώσεις οι οποίες αξιολογούνται μόνο από το Δ|ντή του σχολείου.

 

ΦΟΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ

Α.Η είσοδος στην τάξη γίνεται αμέσως μετά την πρωινή συγκέντρωση ή μετά το τέλος του διαλείμματος. Μετά την είσοδο του διδάσκοντος στην αίθουσα στην πρωινή προσέλευση δεν επιτρέπεται η είσοδος των μαθητών, εκτός από αιτιολογημένες περιπτώσεις,όπως επισημάνθηκε παραπάνω. Μαθητές και καθηγητές πρέπει να βρίσκονται έγκαιρα στην τάξη σε όλες τις ώρες των μαθημάτων. Σε περίπτωση αργοπορίας κάποιου μαθητή η απουσία δεν διαγράφεται αλλά αιτιολογείται περιληπτικά και μονογράφεται η αιτιολόγηση από τον διδάσκοντα ή τον Διευθυντή.

Για να μπορεί ο μαθητής κάποιες φορές να παρακολουθεί τα μαθήματα από τη δεύτερη ώρα και μετά, απαιτείται  σχετικό σημείωμα του Διευθυντή του σχολείου.

Β.Η φοίτηση των μαθητών είναι τακτική και η παρακολούθηση όλων των μαθημάτων του προγράμματος ανελλιπής.

Γ. Οι απουσίες των μαθητών, αιτιολογημένες και μη, ρυθμίζονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Δ. Αν κάποιος μαθητής ζητήσει να πάρει άδεια απουσίας από συγκεκριμένη διδακτική ώρα απευθύνεται μαζί με τον απουσιολόγο στη διεύθυνση του σχολείου και ο Διευθυντής υπογράφει στο απουσιολόγιο την άδεια.

Ε. Καθηγητής ο οποίος πρόκειται να απασχολήσει μαθητή ή μαθητές σε ώρα μαθήματος οφείλει να ενημερώσει τη διεύθυνση και τον διδάσκοντα καθορίζοντας επακριβώς το χρόνο της απασχόλησης. Στη συνέχεια υποχρεούται ο καθηγητής ή η διεύθυνση να δικαιολογήσει περιληπτικά την απουσία στη στήλη των παρατηρήσεων, διαφορετικά η απουσία θεωρείται αδικαιολόγητη.

 

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΩΝ-ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ

Α. Οι απουσιολόγοι, στους οποίους το σχολείο αναγνωρίζει την προσφορά τους, έχουν καθήκον να καταχωρούν τις απουσίες στο δελτίο απουσιών στην αρχή κάθε διδακτικής ώρας, να διατηρούν το δελτίο απουσιών και το βιβλίο ύλης σε καλή κατάσταση, να παρακολουθούν την υπογραφή του δελτίου από τους διδάσκοντες καθηγητές και να παίρνουν τα παραπάνω βιβλία από το γραφείο των υποδιευθυντών, όπου τα επαναφέρουν με τη λήξη του καθημερινού σχολικού προγράμματος. Η ευθύνη των απουσιολόγων για τη σωστή ενημέρωση και τη διαφύλαξη του απουσιολογίου είναι πολύ μεγάλη. Αν αποδειχτεί ότι σκόπιμα δεν καταχωρούν ή διαγράφουν τις απουσίες των συμμαθητών τους η πράξη τους θεωρείται αξιόποινη και το απουσιολόγιο παραδίδεται σε άλλο μαθητή.

Β. Οι δύο επιμελητές που ορίζονται ανά εβδομάδα παραμένουν στην αίθουσα κατά τα διαλείμματα, φροντίζουν για τον εξαερισμό της αίθουσας και τη φύλαξη των πραγμάτων των συμμαθητών τους. Επίσης, φροντίζουν να υπάρχουν στην αίθουσα κιμωλίες, σφουγγάρι κλπ.

Για κάθε πρόβλημα που προκύπτει στο διάλειμμα συνεννοούνται με τον εφημερεύοντα καθηγητή της πτέρυγας.

 

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

Α) Κάθε μαθητής επιδεικνύει τον οφειλόμενο σεβασμό προς τον χώρο του σχολείου.

B) Η εμφάνιση των μαθητών δεν είναι προκλητική και είναι στα όρια της κοσμιότητας και της ευπρέπειας

Γ)Γενικά, οποιαδήποτε  φθορά αντικειμένων της σχολικής περιουσίας, όπως πίνακες, βιβλιοθήκες, θρανία και άλλα έχει ως συνέπεια την υποχρέωση του ίδιου του μαθητή ή της μαθητικής κοινότητας να αποκαταστήσει τη ζημιά. Ειδικότερα για τα βιβλία, επειδή εκδίδεται περιορισμένος αριθμός, είναι πολύ δύσκολη η αντικατάστασή τους. Σε περίπτωση απώλειας οι μαθητές απευθύνονται στους υποδιευθυντές οι οποίοι αντιμετωπίζουν το θέμα.

Δ)Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας είναι απαραίτητη η διατήρηση της τάξης και της ησυχίας για να υπάρξει το κατάλληλο κλίμα μάθησης και αγωγής. Για το σκοπό αυτό είναι συνυπεύθυνοι μαθητές και καθηγητές, οι οποίοι πρέπει να συνεργάζονται στην αντιμετώπιση διαφωνιών ή άλλων προβλημάτων που προκύπτουν. Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής ή μαθητές ενοχλούν συστηματικά και διαταράσσουν αυτό το κλίμα δέχονται τις παρατηρήσεις του καθηγητή και εάν εξακολουθεί να υπάρχει, παρά τις προειδοποιήσεις και επιπλήξεις του καθηγητή, τότε ο μαθητής αποβάλλεται από την τάξη κατά την διδακτική αυτή ώρα και η απουσία του δεν μπορεί να δικαιολογηθεί.

Ε)Τα πειθαρχικά παραπτώματα καλό είναι να αντιμετωπίζονται μέσα στην τάξη από τον διδάσκοντα και την κοινότητα του τμήματος.  Δύσκολες και ακραίες περιπτώσεις αρχικά αναφέρονται στο Διευθυντή και στη συνέχεια  αντιμετωπίζονται από τον Σύλλογο των καθηγητών με την παρουσία εκπροσώπων των μαθητών και μετά από εισήγηση του ενδιαφερομένου εκπαιδευτικού.

ΣΤ) Η παρουσία των μαθητών στα γραφεία του συλλόγου των καθηγητών δικαιολογείται μονό στο πλαίσιο της συνεργασίας με τους καθηγητές τους.

Η) Δεν επιτρέπεται το κάπνισμα από  μαθητές και καθηγητές σε όλους τους χώρους του σχολείου.

Θ) Δεν επιτρέπεται  η χρήση κινητών τηλεφώνων και  mp3 από μαθητές και καθηγητές στην ώρα του μαθήματος για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.Δεν επιτρέπεται να υπάρχουν φαγώσιμα και αναψυκτικά εκτός από νερό την ώρα του μαθήματος. Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού έλεγχου και αντιμετωπίζεται από τη σχετική νομοθεσία.

 

Ι)Υποχρέωση όλων είναι να διατηρούνται καθαροί όλοι οι χώροι του σχολείου. Αυτό προϋποθέτει τις παρακάτω ενέργειες:

  • Όλα τα άχρηστα αντικείμενα πετιούνται στα δοχεία απορριμμάτων την ώρα του διαλείμματος.
  • Στα έπιπλα, στους τοίχους, τις πόρτες και τους πίνακες  ανακοινώσεων δεν γράφονται λέξεις ή ζωγραφιές οποιουδήποτε περιεχομένου, ιδιαίτερα δε τέτοιες που προσβάλλουν την ανθρώπινη  αξιοπρέπεια και δημιουργούν ακαλαίσθητο θέαμα. Ειδικά οι πίνακες ανακοινώσεων είναι μέσα έκφρασης των απόψεων των μαθητών σε θέματα που τους αφορούν και επικοινωνίας μεταξύ τους.
  • Ξεχωριστή προσοχή πρέπει να δίνεται στην καθαριότητα των χώρων υγιεινής . Κανένα χαρτί ή  άλλο αντικείμενο δεν πρέπει να πετιέται στις τουαλέτες ή στους νιπτήρες γιατί δημιουργούν άμεσο κίνδυνο απόφραξης των αποχετεύσεων.  Αναγκαίο όμως είναι να μεταχειριζόμαστε με προσοχή όλα τα αντικείμενα της σχολικής περιουσίας σαν να ήταν του σπιτιού μας. Σε περίπτωση φθοράς την αποκατάσταση αναλαμβάνουν οι μαθητές και οι μαθητικές κοινότητες.
  • Είναι σημαντικό να καλλιεργείται η αγάπη για την αισθητική της τάξης αλλά και όλου του σχολείου γενικότερα. Συγκεκριμένα την επίβλεψη αλλά και τη διαμόρφωση της αισθητικής της τάξης την έχει ο υπεύθυνος καθηγητής, το 5μελές και οι επιμελητές στα διαλείμματα.

ΙΑ)Το διάλειμμα είναι μια σύντομη ανάπαυση από τον κόπο του μαθήματος και μια ευκαιρία για επικοινωνία και φιλική προσέγγιση μαθητών και καθηγητών, Για να πετύχουν  αυτοί οι στόχοι θα πρέπει με το χτύπημα του κουδουνιού οι μαθητές, υπακούοντας στις υποδείξεις των καθηγητών και των μαθητών, να βγαίνουν από την αίθουσα όταν οι καιρικές συνθήκες το επιτρέπουν. Χώρος παραμονής τους κατά το διάλειμμα είναι η αυλή και οι άλλοι κοινόχρηστοι χώροι του σχολειού, από τους οποίους απαγορεύεται  να απομακρύνονται χωρίς την άδεια του εφημερεύοντα καθηγητή.

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ? ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Α) Οι διδάσκοντες συνεργάζονται στα όρια των αρμοδιοτήτων τους με τους γονείς και κηδεμόνες σε τακτά χρονικά διαστήματα για θέματα συμπεριφοράς και σχολικής επίδοσης των μαθητών.

Β) Θέματα που αφορούν ευρύτερα την σχολική κοινότητα αναπτύσσονται σε ιδιαίτερη συνεδρίαση του συλλόγου, μετά από εισήγηση των ενδιαφερόμενων και της διεύθυνσης του σχολειού.

Γ) Σε κάθε περίπτωση, η προσπάθεια των διδασκόντων του σχολειού πρέπει να είναι η διαμόρφωση ευνοϊκού κλίματος συνεργασίας με τους γονείς και η αποφυγή πολώσεων και ασυμβίβαστων αντιθέσεων

Δ)Στην έναρξη της σχολικής περιόδου πρέπει να συγκαλείται η σχολική επιτροπή και να γίνεται ενημέρωση των οικονομικών δυνατοτήτων που υπάρχουν είτε από την πλευρά της τοπικής αυτοδιοίκησης είτε από την πλευρά του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων για να καλύπτονται έγκαιρα και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο οι ανάγκες του σχολείου.

 

ΕΥΡΥΤΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ?ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Α)Οργάνωση σχολικών εορτών

Τις εορταστικές εκδηλώσεις αναλαμβάνουν από κοινού καθηγητές και μαθητές που προσφέρονται οικειοθελώς. Αυτοί, σε συνεργασία με το σύλλογο των καθηγητών και τις μαθητικές κοινότητες προετοιμάζουν το πρόγραμμα της γιορτής και το υλοποιούν.

Οι μαθητές συμμετέχουν υπεύθυνα και δε βλέπουν τις σχολικές εορτές σαν ευκαιρία να χάσουν μάθημα.

Οι γιορτές αυτές, εκτός απ΄ την ανάπτυξη δημιουργικού πνεύματος και συνεργασίας στοχεύουν στο να περάσουν κάποια μηνύματα και να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές στις πανανθρώπινες αξίες.

Για την καλύτερη οργάνωση των εορτών απαιτείται συγκεκριμένος και έγκαιρος σχεδιασμός τους. Συγκεκριμένα οι υπεύθυνοι καθηγητές καταρτίζουν πρόγραμμα:

1)Αριθμός και ονόματα μαθητών κατά τάξη

2)Συγκεκριμένες ημέρες και ώρες απασχόλησης τους

3)Ενημέρωση των διδασκόντων με ανάρτηση του προγράμματος στον πίνακα ανακοινώσεων

Β)Έκδοση εντύπων: Οι μαθητικές κοινότητες μπορούν να εκδώσουν περιοδικό ή εφημερίδα, όπου επώνυμα θα εκφράζονται οι απόψεις όλων των μελών της σχολικής κοινότητας-μαθητών και καθηγητών.

 

Γ)Το δεκαπενταμελές του σχολείου πρέπει να λειτουργεί με υπευθυνότητα και διαφάνεια και σε συνεννόηση με το σύλλογο διδασκόντων, ιδιαίτερα σε θέματα οργάνωσης εκδρομών ή άλλων εκδηλώσεων του σχολείου.

 

Δ)Σημαντικό είναι να αναπτύσσεται η περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών. Γι αυτό το σκοπό σε συνεργασία με τοπικούς φορείς το σχολείο μπορεί να αναλάβει πρωτοβουλίες για να υλοποιηθούν δραστηριότητες, όπως δενδροφύτευση, καθαρισμός χώρων(πάρκων, παραλιών, σημείων  της πόλης κ.λ.π.)

 

Ε)Για να υλοποιούνται δραστηριότητες στο σχολείο απαιτείται ικανοποιητικός χρόνος. Με αυτό το σκεπτικό μπορούν να αξιοποιηθούν οι ημέρες των σχολικών περιπάτων, δηλαδή, μισή έως μία ώρα πριν την έναρξη του περιπάτου μπορούν μαθητές και καθηγητές να συνεργάζονται στο επίπεδο οποιασδήποτε δραστηριότητας. Επιπλέον, σε αυτό το χρονικό διάστημα μπορούν να γίνονται συναντήσεις καθηγητών κατά ειδικότητα είτε να αντιμετωπίζονται διάφορα ζητήματα του σχολείου.

 

ΣΤ)Ενδείκνυται η συνεδρίαση του μήνα κατά τμήμα να είναι κοινή για όλο το σχολείο γιατί έτσι το σχολείο λειτουργεί καλύτερα.

 

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Sat, 26 Nov 2011 20:45:24 +0000
Ωρολόγιο Πρόγραμμα http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=84:program&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=118 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=84:program&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=118 Για τις επόμενες εβδομάδες, δίδεται συνημμένα, το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα λειτουργίας του Σχολείου μας.

Οι ώρες διδασκαλίας φαίνονται παρακάτω:

{AF}

ΩΡΑΡΙΟ

ΩΡΑ

ΕΝΑΡΞΗ

ΛΗΞΗ

08:15

08:55

09:05

09:45

09:55

10:35

10:45

11:25

11:40

12:20

12:25

13:05

13:05

13:45

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 



{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Παπαδόπουλος Γιώργος) Λειτουργία Thu, 24 Nov 2011 07:25:06 +0000
Σπουδές http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=79:spoydes&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=110 http://6lyk-kaval-old.kav.sch.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=79:spoydes&catid=87:2012-12-19-12-36-02&Itemid=110 {AF}

Το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία. Ώρες & μαθήματα.


Στο επισυναπτόμενο αρχείο μπορείτε να διαβάσετε τις αλλαγές στα μαθήματα και στις ώρες διδασκαλίας για την κάθε τάξη.

{/AF}

]]>
mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr (Κουκούδης Βασίλης) Λειτουργία Wed, 23 Nov 2011 15:06:59 +0000