Οργάνωση

Albanian Bulgarian English French German Italian Japanese Russian Spanish Ukrainian
Τελευταία Ενημέρωση
30-06-2021 10:29

   

    ? Το Σχολείο:  timoni

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

ossf


Designed by:
kou_vas kou_vas under danemm ordering

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ: Ημερολόγιο Εργασίας Εκτύπωση
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ - ΕΡEΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (PROJECTS) & ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Συντάχθηκε απο τον/την Αδαμάκης Ελευθέριος   
Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2012 17:23

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 07-10-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  1) Γνωριμία με τα υπόλοιπα μέλη της εργασίας 2) Χωρισμός σε υποομάδες 3) Δημιουργία κανόνων εργασίας 4) Συζήτηση και εύρεση λέξεων που συσχετίζονται με τον όρο «Μουσείο» 5) Σύνταξη υποερωτημάτων της εργασίας και οργάνωση της πορείας της έρευνας

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά χωριστήκαμε σε τέσσερις υποομάδες και συζητήσαμε όλοι μαζί τους λόγους, οι οποίοι μας οδήγησαν να διαλέξουμε την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία. Έτσι, γνωριστήκαμε καλύτερα και έπειτα, συντάξαμε ένα κείμενο με τους κανόνες που όλοι έπρεπε να τηρούμε κατά το τρίωρο της εργασίας. Έπειτα βρήκαμε και οι τέσσερις ομάδες, λέξεις που προσδιορίζουν τον όρο «Μουσείο». Στη συνέχεια, θέσαμε τα υποερωτήματα τα οποία θα μας απασχολούσαν καθ? όλη τη διάρκεια της εργασίας (ΟΡΙΣΜΟΣ, ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ, ΧΩΡΟΣ, ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ, ΕΙΔΗ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΩΝ, ΔΙΑΣΗΜΑ μουσεία, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ανά τον κόσμο και επιστήμη της ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ)  και τέλος, οργανώσαμε την πορεία της έρευνας μας.

*Κανόνες εργασίας:

  • Να υπάρχει σεβασμός μεταξύ των ομάδων (ησυχία, ανταλλαγή απόψεων).
  • Να υπάρχει αντικειμενικότητα και ειλικρίνεια στην αυτοαξιολόγηση στο ημερολόγιο.
  • Να συνεισφέρουν όλες οι ομάδες εξίσου στο θέμα.
  • Να μην υπάρχει αποκλειστικότητα και επιβολή απόψεων και στην κάθε ανάγκη, να υπάρχουν λογικά επιχειρήματα.

 Συνοπτικά:

  1. Αλληλοσεβασμός
  2. Εργατικότητα/Ενδιαφέρον
  3. Δημοκρατικό πνεύμα
  4. Ισομελής κατανομή εργασίας/ευθυνών


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 14-10-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  Δημιουργία-σύνταξη ερωτηματολογίου και σύνταξη e-mail που θα σταλεί στο ICOM (Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων).

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, ερωτηματολόγιο, διαδίκτυο

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά μαζευτήκαμε όλες οι ομάδες μαζί και συντάξαμε ένα e-mail στο οποίο ζητούσαμε βοήθεια και πληροφορίες για συγκεκριμένους τομείς της έρευνας μας από το ICOM. Στη συνέχεια, κάθε υποομάδα κατά την πρώτη ώρα της εργασίας συγκέντρωσε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τα Μουσεία και τις δύο τελευταίες ώρες, συντάξαμε όλες οι ομάδες μαζί ένα ερωτηματολόγιο που θα το απευθύναμε σε κοινωνικές ομάδες, εντός και εκτός σχολείου. Ο στόχος του ερωτηματολογίου ήταν να διερευνήσει τη στάση του ευρύτερου κοινού  απέναντι στα Μουσεία.

*E-mail προς το ICOM:

''Αξιότιμο ICOM,

Είμαστε μαθητές του 6ου Γενικού Λυκείου Καβάλας και στα πλαίσια του νέου μαθήματος που έχει εισαχθεί στην Πρώτη Λυκείου, ''Δια θεματική Εργασία - Project'' έχουμε επιλέξει ως θέμα ''Ανακαλύπτοντας τον Κόσμο των Μουσείων''. Αφού ενημερωθήκαμε για τον θεσμό του ICOM και για την σχετική επικοινωνία σας από την υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος, αποφασίσαμε να σας στείλουμε αυτό το e-mail με σκοπό να ζητήσουμε τη βοήθεια σας για επιπλέον ενημέρωση σχετικά με το θέμα και επίσης, για την καλύτερα υλοποίηση της εργασίας μας. Πιο συγκεκριμένα, θα θέλαμε να ζητήσουμε πληροφορίες, αρχικά, για την ιστορική εξέλιξη των Μουσείων. Στη συνέχεια, θα θέλαμε να μάθουμε περισσότερα στοιχεία για το ρόλο των Μουσείων στην κοινωνία του σήμερα και ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένα σύγχρονο μουσείο. Τέλος, θα θέλαμε πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας των Μουσείων.

 

Σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για το χρόνο και τη βοήθειά σας. Οποιαδήποτε πληροφορία θα μας παρέχετε, θα είναι χρήσιμη για την υλοποίηση της εργασίας. Παρακάτω, σας γράφουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του σχολείου μας για να μας στείλετε τις πληροφορίες που ζητήθηκαν παραπάνω.

 

6ο Γενικό Λύκειο Καβάλας:

Διεύθυνση: Χρυσοστόμου Σμύρνης 10, E-mail: mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr" target="_blank">mail@6lyk-kaval.kav.sch.gr, Τηλέφωνο: 2510243108, Fax: 2510243108, Ταχυδρομικός Κώδικας: 65403

 

Με εκτίμηση,

Οι μαθητές της Α' Τάξης, του 6ου Γενικού Λυκείου Καβάλας''

 

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 21-10-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  Ολοκλήρωση ερωτηματολογίου και επεξεργασία πληροφοριών σχετικά με τον Ορισμό και την Ιστορική Εξέλιξη των Μουσείων με το πέρασμα των αιώνων.

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, ερωτηματολόγιο, διαδίκτυο, βιβλιογραφία

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά αναφέραμε ξανά τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου και συντάξαμε ένα ενιαίο κείμενο το οποίο θα μοιράζονταν σε άτομα εντός και εκτός σχολείου. Επίσης, διαβάσαμε την απάντηση του ICOM, το οποίο μας εφοδίασε με βιβλιογραφία που μας βοήθησε πολύ στην τελική εργασία. Τέλος, επεξεργαστήκαμε τις πληροφορίες που μάζεψε η κάθε ομάδα ξεχωριστά σχετικά με τον ορισμό και την ιστορία της λέξης «Μουσείο».  

*Απάντηση ICOM:

''Αγαπητοί μαθητές του  6ου Γενικού Λυκείου Καβάλας,

 

Καταρχήν θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την επιλογή του θέματος της εργασίας σας και να σας ευχηθούμε την επιτυχημένη ολοκλήρωσή της. Με μεγάλη χαρά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τα θέματα των μουσείων. Καταρχήν, γενικές πληροφορίες για την ιστορία των μουσείων, αλλά και για λειτουργία τους, μπορείτε να βρείτε στα άρθρα που υπάρχουν διαθέσιμα ηλεκτρονικά από το περιοδικό Αρχαιολογία και Τέχνες, του 1999. Η ιστοσελίδα όπου θα βρείτε τα κείμενα είναι η εξής:  http://www.arxaiologia.gr/site/content.php?sel=6&;range1=70&range2=81 Δείτε, τα τεύχη 70-73, όπου υπάρχουν τα κείμενα σχετικά με τα μουσεία και τη μουσειολογία. Ιδιαιτέρως, για την ιστορία των μουσείων, σας επισημαίνουμε το άρθρο της Ανδρομάχης Γκαζή.

 

Επίσης, θα θέλαμε να σας παραπέμψουμε στα εξής βιβλία:


Αλ. Μπούνια, Στα Παρασκήνια του Μουσείου, Εκδόσεις Πατάκη, 2009.

Μ. Οικονόμου, Μουσείο: Αποθήκη ή εκπαιδευτικός οργανισμός, Εκδόσεις Κριτική, 2003.

Δ. Βουδούρη, Κράτος και Μουσεία, Εκδόσεις Σάκκουλα, 2003.

 

Επιπλέον, προκειμένου να μελετήσετε για θέματα λειτουργίας των μουσείων, θα σας στείλουμε αύριο μερικές από τις τελευταίες εκδόσεις του ICOM, προκειμένου να τις χρησιμοποιήσετε στην εργασία σας.

 

Είμαστε στη διάθεσή σας για όποια συμπληρωματική πληροφορία. Με τις καλύτερες ευχές μας,

 

Το Δ.Σ. του ICOM.''

 

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 04-11-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  Επεξεργασία και παρουσίαση των πληροφοριών σχετικά με τον Ορισμό και την Ιστορική Εξέλιξη των Μουσείων με το πέρασμα των αιώνων.

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, ερωτηματολόγιο, διαδίκτυο, βιβλιογραφία

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας: Αρχικά, παρουσίασε η κάθε ομάδα ξεχωριστά τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε στις άλλες ομάδες.  Στη συνέχεια, μοιράστηκαν ερωτηματολόγια σε κάθε μέλος κάθε ομάδας. Τέλος, επιλέχθηκαν τα ερωτήματα με τα οποία θα ασχοληθούμε την επόμενη Παρασκευή.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 11-11-2011

Γενικό Θέμα: ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  1) Κατάταξη/κατανομή απαντήσεων ερωτηματολογίου 2) Επεξεργασία πληροφοριών όσον αφορά: α) τη Μουσειολογία, β) την Επικοινωνία των μουσείων, γ) τον Ρόλο των μουσείων, δ) τα Είδη των μουσείων, ε) τη Λειτουργία των μουσείων 3) Ανάθεση εύρεσης πληροφοριών σε κάθε μέλος της ομάδας για την επόμενη φορά

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, ερωτηματολόγιο, διαδίκτυο, βιβλιογραφία

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά ασχοληθήκαμε με τα ερωτηματολόγια και κάναμε μία κατανομή των απαντήσεων. Στη συνέχεια, επεξεργαστήκαμε διάφορα άρθρα σχετικά με τον κόσμο των μουσείων και καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα όσον αφορά τη Μουσειολογία, την Επικοινωνία των μουσείων, τον Ρόλο των μουσείων, τα Είδη των μουσείων και τη Λειτουργία των μουσείων. Επιπλέον, μεταφράσαμε κάποια αγγλικά άρθρα που περιείχαν περισσότερες πληροφορίες για την επικοινωνία και την λειτουργία των μουσείων. Ακόμα, ξεφυλλίσαμε μερικά ενημερωτικά βιβλία-φυλλάδια που μας έστειλε το ICOM για τα μουσεία. Τέλος, αναθέσαμε ρόλους και κομμάτια της προβληματικής σε κάθε μέλος για την επομένη Παρασκευή. Γενικά, ήταν μια γεμάτη μέρα με πολύ γέλιο και μεράκι για δουλειά. Τα μέλη της ομάδας συνεργάστηκαν σωστά και έτσι, καταλήξαμε σε πολλά και ποιοτικά συμπεράσματα για την εργασία.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 18-11-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  1) Αρίθμηση απαντήσεων ερωτηματολογίου 2) τελική επεξεργασία πληροφοριών για όλα τα ερωτήματα 3) συζήτηση με όλες τις ομάδες για μια γενική εικόνα σχετικά με τα μουσεία

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, ερωτηματολόγιο, διαδίκτυο, βιβλιογραφία, μαρτυρίες ανθρώπων

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά ασχοληθήκαμε με την τελική επεξεργασία των απαντήσεων του ερωτηματολογίου. Στη συνέχεια, κάθε μέλος της ομάδας, ασχολήθηκε με ένα συγκεκριμένο υποερώτημα και τέλος, όλοι μαζί συζητήσαμε και καταλήξαμε σε διάφορα συμπεράσματα σχετικά με τις πλευρές της προβληματικής της εργασίας. Είχαμε τελειώσει την επεξεργασία όλου του υλικού και είχαμε απαντήσει όλα τα αρχικά ερωτήματα.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 25-11-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  1) τελειοποίηση συγγραφικού μέρους της έρευνας 2) οργάνωση επίσκεψης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας 3) συζήτηση για τις πιθανές ερωτήσεις στην υπεύθυνο του μουσείου, κ. Νικολαίδου την επερχόμενη Παρασκευή.

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, διαδίκτυο, βιβλιογραφία

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά επεξεργαστήκαμε κάποιες επιπλέον πληροφορίες σχετικά με Ελληνικά εκθέματα ανά τον κόσμο που βρίσκονται κυρίως στο Λούβρο και στο Βρετανικό. Έπειτα, ασχοληθήκαμε με κάποια πρακτικά κομμάτια της επίσκεψης μας στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας και συζητήσαμε πιθανές ερωτήσεις που μπορούσαμε να απευθύνουμε στην υπεύθυνη του χώρου που θα μας ξεναγούσε. Τέλος, συζητήσαμε για μια πιθανή αφίσα που επρόκειτο να κάνουμε για να προσελκύσουμε περισσότερο κόσμο στο μουσείο Καβάλας.

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 09-12-2011

Γενικό Θέμα:  ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  Επίσκεψη στο Αρχαιολογικό μουσείο Καβάλας και ξενάγηση στο χώρο

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ξενάγηση

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Οργανώσαμε την επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας, οπού με τη συνοδεία ξεναγού, περιπλανηθήκαμε μέσα στο μουσείο και πήραμε πληροφορίες για τα εκθέματα που φιλοξενεί. Ήρθαμε, για λίγες ώρες, πρόσωπο με πρόσωπο με την ιστορία του τόπου μας χάρη στα αρχαιολογικά ευρήματα. Το μουσείο, πρόσφατα ανακαινισμένο, καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου επισκέπτη και του μεταβιβάζει γνώσεις και εμπειρίες. Ακόμα, στα πλαίσια της επίσκεψης αυτής, κατασκευάσαμε οι ίδιοι μία αφίσα με θέμα το αρχαιολογικό μουσείο Καβάλας για να προσελκύσουμε καινούριους επισκέπτες στο μουσείο. Επιπλέον, κατά την επίσκεψη μας, συλλέξαμε διάφορες πληροφορίες για φλέγοντα θέματα του σύγχρονου μουσείου και συγκεκριμένα αυτού της πόλης μας, μέσω ερωτηματολογίου στην υπεύθυνο του χώρου, την κα. Νικολαίδου. (οι ερωτήσεις βρίσκονται αναλυτικά στο φάκελο ??Ερωτηματολόγια??).


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 13-01-2011

Γενικό Θέμα: ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  1) Συζήτηση για την τελική παρουσίαση μας στο σχολείο 2) δημιουργία της αφίσας με θέμα το Αρχαιολογικό Μουσείο

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, διαδίκτυο, βιβλιογραφία, αφίσα

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά προβλήθηκε η τελική παρουσίαση της έρευνας και προσθέσαμε-αφαιρέσαμε διάφορα στοιχεία από αυτήν. Ακόμα, χωριστήκαμε σε δύο μεγάλες ομάδες, όπου η μία ασχολήθηκε με τη συγγραφή ενός κειμένου σχετικά με τα στάδια-πορεία της εργασίας μας, το οποίο θα διαβάζονταν κατά την τελική παρουσίαση. Η δεύτερη ομάδα ασχολήθηκε με τη δημιουργία της αφίσας, με την οποία θα διαφημίζαμε το Αρχαιολογικό Μουσείο Καβάλας. Στο τέλος, παρουσίασε η μία ομάδα στην άλλη τα αποτελέσματα στα όποια κατέληξε.

 

*Προβληματική της έρευνας η οποία θα ανακοινωθεί κατά την παρουσίαση της εργασίας:

''Τα μουσεία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου πολιτισμού, με ρόλο κοινωνικό, εθνικό, ανθρωπιστικό και σαφώς εκπαιδευτικό. Ζώντας σε μια χώρα που η ιστορία και το παρελθόν είναι διάχυτα γύρω μας, τα μουσεία, ο ρόλος τους, η λειτουργία τους, η επικοινωνία τους με το κοινό, τα προβλήματά τους αποτελούν ζητήματα και ερωτήματα για μια έρευνα που μπορεί να φωτίσει αυτές τις πτυχές και να βοηθήσει στην κατανόηση αυτού του κόσμου, του κόσμου των μουσείων και με αυτά τα ερωτήματα ασχοληθήκαμε καθ? όλη τη διάρκεια της ερευνητικής εργασίας.''

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 20-01-2011

Γενικό Θέμα: ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

Χώρος:  6ο Γενικό Λύκειο, 2ος όροφος, Αίθουσα Α2

Σύντομη παρουσίαση της προβληματικής της ημέρας:  1) Επιλογή αφηγητών για την τελική παρουσίαση 2) παρουσίαση της αφίσας με την τελική μορφή της 3) παρουσίαση διαδικτυακής περιήγησης στο Λούβρο και στην Καπέλα Σιξτίνα

Μέθοδος Εργασίας:  Ομαδοσυνεργατική, διερευνητική, βιωματική

Ερευνητικά Εργαλεία:  Διάλογος, ανταλλαγή απόψεων, διαδίκτυο, αφίσα

Αναλυτική περιγραφή διαδικασίας:  Αρχικά επιλέχθηκε ένας αφηγητής από κάθε υποομάδα για την τελική παρουσίαση και μοιράστηκαν τα κείμενα της παρουσίασης. Έπειτα, πήγαμε στο γραφείο του υποδιευθυντή και είδαμε μια on-line ξενάγηση στο Λούβρο και στην Καπέλα Σιξτίνα, η οποία ξενάγηση θα προβληθεί κατά την τελική παρουσίαση. Τέλος, η κάθε ομάδα παρέδωσε την τελική της εργασία και συζητήσαμε για τελευταία φορά διάφορα θέματα σχετικά με τα Μουσεία. 

 

Επιμέλεια ημερολογίου: Καρακουλάκη Κατερίνα, Αδαμάκης Λευθέρης 

451

scroll back to top
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 28 Φεβρουάριος 2012 08:00
 
?? Επιστροφή


Writing